Skip to main content

Steampunk - pora na drugie danie :)

    W związku z zainteresowaniem artykułem Steampunk - z czym to się je ? postanowiłem napisać jego dalszą część. Jeśli ktoś jeszcze nie wie czym jest steampunk odsyłam go do wymienionego wyżej postu. Dziś skupię się na przedmiotach przeznaczonych głównie dla pań :)
Steampunkowa biżuteria. Co ją cechuje? Przede wszystkim oryginalność wyglądu. Jeśli chcesz by Twoja biżuteria została zauważona i zrobiła furorę wśród znajomych - wybierz steampunk.




    Oto jeden z wisiorków w stylizacji steampunkowej. Nawet  mnie, laika w sprawach biżuterii, urzeka swoim wykonaniem i pomysłem. Choć tak na prawdę motyw motyla nie jest czymś bardzo oryginalnym, w tym przypadku sprawdza się znakomicie.



    A co powiecie na broszkę w kształcie jaszczurki ? Dzięki mechanizmowi zamontowanemu na jej grzbiecie wydaje się iż po nakręceniu sprężyny zacznie się poruszać. 






   Poprawcie mnie jeśli się mylę i nie jest to bransoletka.  A jeśli jest, to zgodzicie się chyba ze mną iż wygląda uroczo. Oprawa oczka, chociaż prosta nadaje całości charakteru. Podobnie jak kolory elementów, z których jest wykonana.


A czy drogie Panie nie chciałby mieć w swej kolekcji steampunkowego pierścionka ? Jeśli tak to nie ma z tym najmniejszego problemu. Wybór biżuterii steampunkowej jest bardziej niż zadowalający. Każdy znajdzie na pewno coś idealnego dla siebie.
A tu parę pierścionków - już bez zbędnych komentarzy.





Kolejnym przedmiotem, który mnie zainteresował są okulary.
Sądzę że, zarówno panie jak i panowie, wybiorą coś ciekawego wśród nich dla siebie.

Proste, zwykłe okulary z zielonymi szkiełkami. Nie jestem wstanie stwierdzić z jakiego materiału została wykonana oprawka ale i tak przypadły mi do gustu.
 

   No cóż, ten model może nie nadaje się do noszenia na co dzień ale ... sami wiecie. Jako gadżet na pewno sprawdzają się znakomicie. :)
Jestem również przekonany że na wszelkich zlotach, konwentach itp. stanowiłby klimatyczny dodatek.








Te również może nie były by za wygodne w codziennym użytkowaniu ale wiem jedno. Gdyby były moje, byłbym bardzo zadowolony że je posiadam. Być może to kwestia gustu i zainteresowań ale uważam iż przedmioty steampunkowe mogą się podobać nie tylko fanom tej odmiany fantastyki.





   Pytanie gdzie można takie cuda dostać. Wisior w kształcie motyla odnalazłem na allegro, już za około 25 zł. Wystarczy cierpliwie i dobrze poszukać by natrafić na wiele rzeczy w klimatach steampunku. Kolejnym miejscem, które doradzał bym spenetrować, jest ebay. Interesowały mnie zegarki i stwierdzam że wybór, w tym popularnym serwisie aukcyjnym, jest spory.  Pozostaje też poszukać w google. Ja natrafiłem na taki oto sklepik.
Czy spotkamy się znów, przy trzecim artykule o steampunku ? Wszystko zależy od Was :)

Comments

Anonymous said…
No no widzę, że na tym blogu jest opcja "mówisz-masz" ;D
Artykulik fajny, biżuterię widzę wyszukałeś głębiej, to się chwali :)
Możesz tylko jeszcze mocniej wbić się w temat, chociaż w sumie mogę Ci jeszcze podpowiedzieć o czym chętnie poczytam.
Więc rozejrzyj się za odzieżą [skoro wchodzimy w babski rejon]. i nie chodzi mi tu tylko o klasyczne gorsety i tym podobne,
ale również o podkoszulki z "mechanicznymi nadrukami" itd. Życzę powodzenia i czekam na nowości :) pozdrawiam.
Niecnotka said…
Steampunk jest przyjemnym tematem :) Cieszę się że post się podobał - postaram się tego nie zepsuć i w najbliższym czasie opublikować coś ciekawego :)
Anonymous said…
No wiesz, żeby nie było, że to narzut z mojej strony.
Możesz też rozwijać inne tematy,
postaram się śledzić :)
a to, że mam fioła akurat na
punkcie steampunku
o inna sprawa :D:D
Anonymous said…
This comment has been removed by a blog administrator.

Popular posts from this blog

Cosplay Paladins - Beautiful Ying pics!

Beautiful Ying cosplay from Paladins. In game she plays supporting role - creates copies of herself and heals her allies. See her cosplay by Msprincemarth - beautiful mistress of illusion! Source - StrefaMMO.pl

Steampunk cosplay - great costumes

If you are a fan of steampunk* climates, then this gallery is for you. Actually... if you are not a steampunk fan, you will still find something for yourself. A lot of beautiful and neatly made outfits. Captain Irachka AllieCat Steamworker Zoisite Virupaksha DanLahaie *"Steampunk is a subgenre of science fiction or science fantasy that incorporates technology and aesthetic designs inspired by 19th-century industrial steam-powered machinery." Source : StrefaMMO.pl